Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
- Všeobecné ustanovenia
- nákup v internetovom obchode www.laradekor.sk môžu uskutočňovať fyzické aj právnicke osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami. (VOP)
- zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP
- predávajúci: Kydos s.r.o., A. Hlinku 2625, 022 01 Čadca, IČO: 36008699, IČ DPH: SK2020422866
- orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI),
- kupujúci: fyzická alebo právnicka osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
2. Objednávanie tovaru
- tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať e-mailom na adrese: info.laradekor@gmail.com)
- po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o prijatí objednávky. Naši pracovníci môžu kedykoľvek kontaktovať kupujúceho dodatočne aj telefonicky, či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácii
- po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov podľa platných obchodných podmienok
- kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov
- Každá objednávka musí obsahovať:
- Meno kupujúce
- poštovú adresu na dodanie tovaru
- telefonické číslo alebo email
- objednávací kód tovaru alebo presný nézov tovaru
- počet kusov z každej položky tovaru
- dátum vystavenia objednávky
- spôsob úhrady za tovar
- spôsob prepravy a prevzatia tovaru
- Objednávka pre právnicke osoby musí obsahovať aj:
- IČO a DIČ (IČ DPH ak ste platca DPH) spoločnosti
- kontaktnú osobu a telefón
- fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
3. Platobné podmienky a ceny
Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:
- bankovým prevodom
- na dobierku
Ak zákazník, pri platbe bankovým prevodom, neuhradí objednaný tovar do 3 dní od potvrdenia objednávky, zaniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Faktúrovaný bude tovar a prepravné náklady. Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a predávajúci si vyhradzuje právu na zmenu cien tovaru.
Predávajúci garantuje cenu tovaru, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
4. Doprava a dodacie podmienky
- Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom.
- tovar bude odoslaný kupujúcemu 2 až 7 dní od úhrady za tovar na bankový účet, prípadne od zaevidovania objednávky (v prípade platby na dobierku).
- v prípade ak si kupujúci neprevezme od tovar od dopravcu, má predávajúci právo odstúpiť od zmluvy. Predávajúcemu v dôsledku neprevzatia objednaného tovaru kupujúcim, vzniká nárok na úhradu poštovnných a prepravných nákladov v plnej výške.
Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje tieto expedičné náklady:
Slovenskou poštou:
- balík na poštu do 5kg - 3,30€
- balík na adresu do 5kg - 4,70€
5. Vrátenie tovaru
- Kupujúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. Spotrebiteľ môže využiť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy písomne, elektronickou poštou na laradekor@laradekor.sk, alebo osobne na adrese predávajúceho. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom, nepoškodenom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený spolu s faktúrou. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru na bankový účet.
V prípade, ak tovar nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, právo na odstúpenie nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.
6. Reklamačný poriadok
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky na mieste skontrolovať, či je zásielka v poriadku a nepoškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý, zdeformovaný obal a iné), odporúčame zásielku neprebrať. V prípade, že tovar v balíku je poškodený následkom dopravy je potrebné spísať škodový zápis a bezodkladne nás kontaktovať. V prípade reklamácie pošle kupujúci tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, faktúru, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho. Pri zasaní tovaru dobierkou, nebude táto zásielka prijatá. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - iným typom výrobku, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Záruka za nevsťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- znečistením tovaru alebo jeho časťí v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom, nárazom, vniknutím vody do elektrických časťí
- pri poiužívaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- zásahom do ovaru neoprávnenou osobou
- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádaním, zámerným poškrabaním...V prípade neoprávanej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúce bez zbytočného odkladu, max. však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba tovaru predĺžuje o dobu trvania reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, emailom a tovar odošle na vlastné náklady kupujúcemu.Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov:Váž. spotrebiteľ, ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojn, ako sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite emailom na adresu : info@laradekor.skA Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojní s ašim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorý je dostupn aj na webe príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.Zoznam subjekov alternatívneho riešenia sporov je na: www.mhsr.skSpotrebiteľ má práva výberu, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti.Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je : ars@soi.skSubjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť napr: ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje 20EUR.Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prosterdníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online: https://webgate.ec.europa.euSťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci na území EÚ na obdhodníka so sídlom v EÚ.Náklady spojené s alternatívnym riešením sporov nesie každá zo strán sporov samostatne bez možnosti ich náhrady.